Ústav dějin a archiv Univerzity Karlovy ve svých řadách přivítá nového kolegu nebo kolegyni na pozici Správce informačního systému na 0,5 úvazek s možností rozšíření na plný úvazek:
Náplň práce:
- správa Archivního informačního systému UK (monitorování stavu, vyhledání a analýza logů, zálohování a rutinní administrátorské operace)
- komunikace se správcem hardwarové infrastruktury AIS UK (ÚVT UK)
- technická business analýza požadavků na další rozvoj AIS UK a komunikace s dodavatelem a řídícím výborem projektu
- podpora uživatelů AIS UK po technické stránce
- technická správa dat Archivu UK (digitalizátů a digital born archiválií) - kontrola, migrace, technická podpora LTP ochrany uložených dat
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání nejméně bakalářského stupně v studijním programu informatika nebo příbuzném (v případě jiného oboru požadujeme nejméně tříletou praxi v oblasti správy nebo vývoje rozsáhlých informačních systémů) nebo středoškolské vzdělání s maturitou a alespoň pětiletou praxi v oblasti správy nebo vývoje rozsáhlých informačních systémů
- samostatnost a schopnost týmové práce
- minimálně pasivní znalost anglického jazyka
- základní znalost práce s operačním systémem Linux
Uvítáme:
- zkušenosti s implementací nebo vývojem dodavatelsky řešených rozsáhlých informačních systémů
- zkušenosti s digitalizačními projekty
- znalost problematiky dlouhodobého ukládání a ochrany digitálních dokumentů
- znalost informačních systémů používaných v archivnictví a dalších paměťových institucích
- zkušenosti se správou, konfigurací a uživatelskou podporou rozsáhlých informačních systémů (databází a webových aplikací)
- zkušenost s informačními systémy v paměťových institucích
- zkušenosti s IS postavenými na DB PostgreSQL a programovacím jazyku Java
- zkušenost se správou či tvorbou skritptů v jazyce Python
Nabízíme:
- práci ve stabilní a vysoce prestižní instituci
- příjemné pracovní prostředí v historickém centru Prahy
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů dalšího volna na osobní rozvoj
- po zapracování flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
- možnosti dalšího vzdělávání
- příspěvek na stravu, Multisportkartu a řadu dalších slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů, viz https://cuni.cz/UK-9945.html
- nástup v lednu /únoru 2024 nebo dle dohody.
Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete nám prosím do 30. listopadu 2023 svůj strukturovaný životopis na adresu: ruk@teamio.eu, spolu s krátkým motivačním dopisem. Těšíme se na Vaše odpovědi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Ústav dějin Univerzity Karlovy a archiv Univerzity Karlovy
Univerzita Karlova
Ovocný trh 5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky UK: piyj9b4
Do datové zprávy prosím uveďte "Určeno pro ÚDAUK"
Telefon: +420 224 491 463
E-mail: