• News

News

24 October 2023

SPRÁVCE ARCHIVNÍHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU


Ústav dějin a archiv Univerzity Karlovy ve svých řadách přivítá nového kolegu nebo kolegyni na pozici Správce informačního systému na 0,5 úvazek s možností rozšíření na plný úvazek:


Náplň práce:


- správa Archivního informačního systému UK (monitorování stavu, vyhledání a analýza logů, zálohování a rutinní administrátorské operace)

- komunikace se správcem hardwarové infrastruktury AIS UK (ÚVT UK)

- technická business analýza požadavků na další rozvoj AIS UK a komunikace s dodavatelem a řídícím výborem projektu

- podpora uživatelů AIS UK po technické stránce

- technická správa dat Archivu UK (digitalizátů a digital born archiválií) - kontrola, migrace, technická podpora LTP ochrany uložených dat


Požadavky:

- vysokoškolské vzdělání nejméně bakalářského stupně v studijním programu informatika nebo příbuzném (v případě jiného oboru požadujeme nejméně tříletou praxi v oblasti správy nebo vývoje rozsáhlých informačních systémů) nebo středoškolské vzdělání s maturitou a alespoň pětiletou praxi v oblasti správy nebo vývoje rozsáhlých informačních systémů

- samostatnost a schopnost týmové práce

- minimálně pasivní znalost anglického jazyka

- základní znalost práce s operačním systémem Linux


Uvítáme:

- zkušenosti s implementací nebo vývojem dodavatelsky řešených rozsáhlých informačních systémů

- zkušenosti s digitalizačními projekty

- znalost problematiky dlouhodobého ukládání a ochrany digitálních dokumentů

- znalost informačních systémů používaných v archivnictví a dalších paměťových institucích

- zkušenosti se správou, konfigurací a uživatelskou podporou rozsáhlých informačních systémů (databází a webových aplikací)

- zkušenost s informačními systémy v paměťových institucích

- zkušenosti s IS postavenými na DB PostgreSQL a programovacím jazyku Java

- zkušenost se správou či tvorbou skritptů v jazyce Python


Nabízíme:

- práci ve stabilní a vysoce prestižní instituci

- příjemné pracovní prostředí v historickém centru Prahy

- 5 týdnů dovolené a 5 dnů dalšího volna na osobní rozvoj

- po zapracování flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova

- možnosti dalšího vzdělávání

- příspěvek na stravu, Multisportkartu a řadu dalších slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů, viz https://cuni.cz/UK-9945.html 

- nástup v lednu /únoru 2024 nebo dle dohody.


Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete nám prosím do 30. listopadu 2023 svůj strukturovaný životopis na adresu: ruk@teamio.eu, spolu s krátkým motivačním dopisem. Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.



Sdílet na:  
Contact Us
Contact

Institute of the History of Charles University and Archive of Charles University

Univerzita Karlova v Praze

Ovocný trh 5

Prague 1, 116 36

Czech Republic


Phone: +420 224 491 463

E-mail:




How to Reach Us