• Aktuality

Aktuality

8. dubna 2022

Místo výkonu práce:

• Praha


Pracovní úvazek:

• plný pracovní úvazek (1,00) na dobu určitou (25 měsíců) s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou



Termín podání přihlášky:

• do 11.5.2022


Předpokládaný nástup:

• červenec 2022 (nebo dle dohody)


Požadujeme:

• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru informační studia a knihovnictví,

• samostatnost a schopnost týmové práce, pečlivost a zodpovědnost,

• pokročilé znalosti práce s PC a IT (kancelářský software, knihovnický software, práce s databázemi),

• schopnost katalogizace v aktuálních knihovnických systémech (znalost RDA).


Uvítáme:

• zkušenosti s digitalizací knihovních fondů včetně správy dat, tvorby popisu a zpřístupnění,

• zkušenosti se software ProArc a Kramerius,

• znalost německého nebo anglického jazyka,

• praxi v odborné knihovně.


Náplň práce:

• řízení digitalizace knihovního fondu ÚDAUK včetně tvorby informačních balíčků, tvorby metadatového popisu a správy dat,

• katalogizace v knihovním software Alma,

• zajištění provozu odborné knihovny Ústavu dějin a archivu UK,

• rešerše v odborné literatuře a specializovaných databázích,

• aktivní zpřístupňování digitalizovaného knihovního fondu a komunikace s koncovými uživateli.


Nabízíme:

• platové ohodnocení dle mzdového předpisu UK (35-37 tis. měsíčně),

• týden dovolené navíc,

• stravenky a další výhody, viz https://cuni.cz/UK-9945.html,

• pracovní úvazek ve stabilní instituci.


V případě zájmu zašlete prosím svůj profesní životopis spolu s motivačním dopisem e-mailem na adresu


Sdílet na:  
Váš názor
Kontakt

Ústav dějin Univerzity Karlovy a archiv Univerzity Karlovy

Univerzita Karlova

Ovocný trh 5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky UK: piyj9b4

Do datové zprávy prosím uveďte "Určeno pro ÚDAUK"


Telefon: +420 224 491 463

E-mail:




Jak k nám